16 Nisan 2010 Cuma

PAZI KAVURMASI


PAZI KAVURMASI

        Bugün baharın geldiğini tam anlamıyla anladım. Muhteşem bir hava var. İnsan içeride oturmak istemiyor.Kendini bahçeye yeşillikler içerisine atası geliyor.
        Hüseyin abimin kızı Gülsümün Düğünü için İstanbula gelen kaynanam ve büyük baldızımı içeriye alamıyorum.bütüngün bahçedeler. Pazıları gören baldızım pazı kavurması yapmak için bütün pazıları toplamaya başladı. Yeşilleri ile kavurma yapacağını sapları ilede pazı turşusu kuracağını söyledi. Kaynanam ve eşim  kendisine yardım ettiler.
        Bol soğanlı, domatesli pazı kavurmasının tadına diyecek yok. Çok nefis ve şifa kaynağı kolay bir yemek. Pazı turşusuda aynı güzellikte bir şifa deposu. Herkese tavsiye ederim.




        Sevgi ve saygılarımla.

5 yorum:

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Fuat bey bloğuma hoş geldiniz. Sizin engin bilgilerinizden ailece yararlanacağımıza inanıyorum.
Güzellikler sizinle ve sevimli ailenizle olsun. İyi akşamlar.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Saygılar.

sacide dedi ki...

Fuat bey pazılar'da körpecik,böyle güzel pazıyı pazarlarda bulamıyoruz,kavurmasıda pek güzel olur.Bahçesi olan ekecek olmayan ne yapsın? Tabi'ki balkonda büyük tenekelere ekecek,bende öyle yapacağım tohumunu aldım.iyi günler.

GÖNÜL dedi ki...

Fuat bey bloğuma hoş geldiniz.bilgi dolu paylaşımlarınız için teşekkürler
sevgiyle kalın

ŞÜKRAN dedi ki...

Fuat Bey, bende size iadei ziyarette bulunmak istedim. bahçeyle uğraşmak bizimde en çok sevdiğimiz işlerden birisi.. İşten eve gelipte bahçede bir bardak çayın tadını veya ellerimizle yetiştirdiğimiz bir ürüğnün tadını hiç bir şeye değişimeyiz.. Bende yakında bloğuma bahçemden fotolar koyacağım Ailenize sevgi ve selamlar..

Related Posts with Thumbnails