KIŞ GELDİ



KIŞ GELDİ

Uzun zamandır beklediğimiz kış nihayat geldi. Havalar bu sene hiç soğuk yapmadı, kar hiç yağmadı. Kar yağmasını istiyordum ancak bu sayede tüm ortalıktan mikroplar tamamen yok olacaktı. Bu sabah uyandığımda her tarafın bembeyaz olduğunu gördüm. Gece kar yağmıştı. Aslında son bir kaç gündür lodosla birlikte artan sıcaklıklar bu sene kar göremiyeceğiz dedirtmişti bana ama bu gece süpriz yaptı ve heryer karla kaplandı.



Dün Bursa Orhangazide oturan kaynanam Hatice ve büyük baldızım Hanife İstanbula
geldiler. Onları karşılamaya terminale gittiğimde hava çok güzeldi. Kaynanam bahçemdeki ağaçlarıma ve sebzelerime baktı ve bana "Fuat kar yağması lazım toprak kar istiyor"dedi. Gerçektende çok temiz kalpliymiş ki dileği hemen kabul oldu ve gece kar yağdı.

Kar yağmasını hastalıkların gitmesi kadar bahçem içinde istiyorum. Bahçem kar yağdığı zaman daha çok verim veriyor. Güzden bahçeme serdiğim doğal hayvan gübresi tamamen toprakla bütünleşiyor ve tüm gücünü toprağa geçiriyor. Buda yeni sezonda daha çok verim almamı sağlıyor.

Her ayın her mevsimin ayrı bir güzelliği, ayrı bir özelliği var. Her mevsim kendi özelliğini yapması yaşatması lazımdır. İyiki kış geldi ne güzel kar yağdı.

Sevgi ve saygılarımla.