BAHAR GELDİ


BAHAR GELDİ
Bahar nihayet geldi. Uzun zamandır gelmesini bekliyordum. Oda sağolsun beni kırmadı ve geldi. Baharın gelmesi ile toprakta gözle görülür bir canlanma meydana geldi. Bütün çiçekler açmaya başladı. Ağaçların çoğu çiçek açtı bir çoğuda açmak üzere.
Bu kış biliyorsunuz bir karar vermiştim zayıflayacağım diye. Kararım aynı şekilde devam ediyor. Zayıfladımda tam olarak 13 kilo vermişim aslında 3 ayda biraz daha vermem gerekiyordu ama mart ayında rahatsızlanmam dolayısı ile yaptığım diyetde bazı aksaklıklar meydana geldi ve hiç kilo veremedim. Onun için 2 ayda sayalım 13 kilo fena değil Değilmi arkadaşlar. Bu şekilde devam edersem yıl sonuna kadar 35 kilo daha vereceğim.
Baharın gelmesi ile diyet programımı biraz değiştirdim. Hep aynı şeylerin yenmesi insanı bıktırıyor. İnanın insanın vucudu istiyor alenen canı çekiyor. Yasak olduğu içinmi bilmem ama bu 3 ayda kan şekerim çok düştü. Resmen canım eritilmiş çikolata çekiyordu yemeyincede müthiş bir başağrısı oluyordu. Vucudum alışana kadar çok uğraştım.
Bahar geldi bahçe işlerimizde başladı bundan sonra artık hergün düzenli olarak bahçemle uğraşacağım. Yaptığım uğraşılarımıda sizlerle paylaşacağım.
Sevgi ve saygılarımla.