23 NİSANI KUTLADIK


23 NİSANI KUTLADIK
Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan. Gerçektende öyle bugün 23 Nisan törenleri için çocuklarımın öğrenim gördüğü Türker İnanoğlu İlköğretim okuluna gittim. Bütün öğrenciler, bütün veliler cıvıl cıvıl neşeli idiler. Kızım Fatmanur okulun bando takımında görev almış. Resmi geçitte kızımı görünce çok duygulandım. Utanmasam neredeyse ağlıyacaktım.
Oğlum Sebahattini  törenlerde görev almadığı için göremedim. Oğlum okula gitmiş fakat görevi olmadığı için arkadaşları ile birlikte gezmeye gitmiş o nedenle okulda yoktu.

Bütün çocuklar görevlerini o kadar güzel yaptılarki herkes pür dikkat izlediler. Gerçek 23 Nisan çoşkusunu bütün velilerle birlikte yaşadım ve herşeyi çok beğendim. İnşaallah yıllar boyu bütün 23 Nisanlar aynı çoşku ve güzellikte kutlanır.
Sevgi ve saygılarımla.