26 Nisan 2010 Pazartesi

ÇİLEKLERİM


ÇİLEKLERİM

Geçen sene Mısır Çarşısından aldığım Osmanlı çileklerim çiçek açtı. Mısır Çarşısından aldığım iki kök çilek o kadar çoğaldıki neredeyse çiçekliği kaplayacaklar. Neden Osmanlı çileği diye sorarsanız bu çilek uzun bir süre çilek veriyor. Çokda kokulu.


Bahçede ezilir kaybolur diye çiçekliğe diktiğim çileklerim bir yıl içerisinde o kadar çoğaldıki çiçekliği boşaltmak zorunda kalacağım. Çünkü bu hızla giderse seneye hiç yer kalmayacak.
Bu sene reçel yapabilirmiyim bilmiyorum. Çiçekliğin kenarına oturan çilek kokusunu alınca hemen kokunun kaynağını buluyorlar Fuat da reçel meçel yapamıyor. Aslında o kadar lezzetli bir reçel oluyorki dışarıdan alınan reçellere hiç benzemiyor. Mis gibi çilek kokusunu alıyorsunuz yerken.

Sevgi ve saygılarımla.

4 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Ben de saksılara ekiyorum ama kargalardan pek fırsat kalmıyor.

bilge dedi ki...

bende geçen yıl bahçeme dikmiştim ama toprağını sevmedi bu sene saksılara aldım coştular inşallah kuşlardan fırsat bulursam yerim kaysılarıda ibiği uzun bir kuş geliyor matkap gibi gagasını kaysının çağlasına batırıyor sanırım çekirdeğinin içinde özsuyu emiyor 2 gün sonra dökülüyorlar kuşlardan meyveleri korumanın yolunu buldum alüminyum folyolardan şerit halinde kesip her ağaca 1 tane bağlıyorum gelmiyorlar..

tılsım dedi ki...

çilekleriiz yediveren denen çilekelrden mi acaba? inşAllah reçelini yapabilirsiniz bu yıl nefis olur..

Melekperim Su dedi ki...

Merhaba, benim de küçük bir bahçem var, ve çileklerimde yediveren cinsinden, kar yağana kadar çlek yiyoruz, iki yıl da bir yelerini değiştirmek gerekiyormuş ben de değiştirdim o yüzden şu an çiçekte fakat biraz neşesiz gibiler, canlandıkların da ben de resimlerini çekicem inşallah.

Related Posts with Thumbnails