28 Mayıs 2010 Cuma

DOMATESLERİ ÇAPALADIM


DOMATESLERİ ÇAPALADIM
Bugün sabah ahırları yaptıktan sonra eşimle birlikte domateslerimizin ikinci çapasını yaptık. Biliyorsunuz çapasını yaptığımız domatesleri eşim mart ayının 3. haftasında kasalara tohumlarını dikmişti. Nisan ayının son haftasında da bahçemize fidelemiştik.

Fidelerken çok güzel bir şekilde doyurarak can suyunu verdim. O günden bugüne kadar kesinlikle su vermedim 15 gün önce birinci çapayı yaptık. Bugünde ikincisini yaptık. Domateslerimin çoğu çiçek açtı hatta üzerinde minik domatesler bile oluşmaya başladı.

Üç farklı çeşit domates ektik. Hatta dört çeşit de olabilir. Salçalık domates ektik, konservelik domates, yemeklik domates birde Abdullah abimin dünürlerinin Vandan gönderdikleri tohumları fideleyip ektim. Bakacağım ne çeşit domates olacak. Çok güzel büyüyorlar. İnşaallah çok iyide verim alırım.

Sevgi ve saygılarımla.

6 yorum:

♥pemb€sinti dedi ki...

taze domates kokusuna bayılıyorum yaa

esra dedi ki...

Tohumları ektiğiniz zaman bilseydim bende sizinle eker,nasıl büyüteceğimi sizden öğrenerek yapardım..artık seneye...inş..bende sekiz tane camgüzeli çiek almıştım saksıları küçük geliyor onları değiştiricem..büyük saksılar aldım..Marketten maydonoz,dereotu,feslğen sıksıları aldım..tohumlu sulayarak büytyceklerdi sözde..ya ben bilemedim ,yada para tüzağına kapıldım...sinir oldum tabi...

Yildiz dedi ki...

Benim de pembe domateslerim var martın 25 de diktim daha sonra onları daha geniş saksılara yerleştirdim şu an 30 adet fidem var ama bunlar pembe domates olduğu için yemeklerde ve salça yapımında kullanılmıyor ancak salata ve kahvaltılarda ....Tomurcuklanmaya başladı sanırım 2-3 güne kadar çiçek açarlar çok zevkli bir uyraş ama sizin gibi bu işin ehli değilim ....
Domateslerinizden bol hasat alırsınız inşallah bereketli olması dileklerimle emeği geçen herkese selamlar.......

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Saygılar.

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba ınsallah çok guzel domatesler olur sevgıler kolay gelsın

ŞANSLI dedi ki...

Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Bende İstanbulda saksıya domates diktim.Sanırım olmayacak.Çiçekler açıyor sonrasında kuruyor.Aslında yeşillik olarak çok diri.Türü çeri domatesi...Mutfak camımın önünde kırmızı kırmzı güzel duracağını düşünmüştüm.
Kolay gelsin...

Related Posts with Thumbnails