YILLAR SONRA BULUŞTUK


YILLAR SONRA BULUŞTUK

Bugün tam 25 yıl önce ayrıldığım arkadaşımla buluştum. Dile kolay tam 25 yıl.
Arkadaşım Ahmet Çakır iki gün önce 118 telefon servisinden telefonumu bulmuş ve aramış. Telefonu kızım Fatmanur açmıştı, kendisini tanıtmış ve benim asker arkadaşım olduğunu söylemiş. Kızım telefonu bana getirince sesinden hemen tanıdım. Giresunlu Ahmet Çakır ne kadar sevindim anlatamam telefonda epeyi bir süre görüştük ve adreslerimizi alıp verdik.

Bugün arkadaşım izinli olduğu için benimle görüşmek yüzyüze konuşmak istemiş ve sabah beni aradı "Müsaitsen buluşalım" dedi bende kendisine bahçeme gelmesini söyledim. Ve tam tamına 25 yıl önce ayrıldığım arkadaşımla bugün buluştum. Yıllar çok şeyler götürmüş bizden (Gerçi benden fazla götürememiş) saçlar bembeyazolmuş hatta dişler bile dökülmüş Fotoğrafta ağzını sıkı sıkı kapatıyorki dökülen dişler görülmesin diye ama ben sizlerle paylaşıyorum ki kıyas ederken Fuat daha çok yaşlanmış demeyin.

Arkadaşım 10 yıldır İstanbul 4 Leventte oturuyor ve lojmanda kalıyor. Emekliliğine daha çok varmış. Beni ilk gördü hemen kilolarımdan konuşmaya başladı. Ama zaman ilerledikçe bahçemin havasını, meşe ağacımın altındaki çay sefasını görünce bana çok hak verdi "ya burda insanın iştahı açılıyor" demeye başladı.

Çok güzel bir gün geçirdim. Eski anılarımızı tazeledik. Güldük, hüzünlendik,eğlendik. Çok ama çok memnun oldum.

Sevgi ve saygılarımla.