İYİKİ DOĞDUM



İYİKİ DOĞDUM

Bu sabah kuzularımın öpücüğü ile uyandım. Okula hazırlanırlarken hem oğlum sabahattin, hemde kızım fatmanur beni öperek uyandırdılar. Babacığımız iyiki doğdun dediler. Evet ben bugün doğdum. 1965 yılının 9 aralık perşembe günü samsun doğum evinde sabaha karşı 4,5 da dünyaya gözlerimi açtım. tam 5 kilo 200 gr doğduğumu kayıt etti ebeler.
Eşimle sabah kahvaltısı yaparken izmitten annem aradı yeni doğum yaptığı için ağrısı olduğunu söylüyordu telefonda dedik güldük beraber. Babam aldı telefonu sağlıklı ömürler diledi. Nekadar güzel tam 44 yıl geçmiş doğduğumdan beri. Ama ben hiç anlamadım sanki daha yeni doğmuşum gibi geliyor bana.
Telefonum, maillerim hiç susmadı arayanlar, yazanlar herkes yeni yaşımı kutladılar. Yeni yaşımın bana şans, sağlık ve mutluluk getirmesini dilediler. Çok mutluyum herkese çok teşekkür ediyorum. İnşaallah daha nice yıllar beni bu şekilde arar sorarsınız.
Akşama doğru kardeşim ve eşi geldiler. Ben o sırada sobanın arkasında sıcaktan mayışmış bir halde uyumak üzereyim. Hatta birazda uyumuşum çünkü gelinim neslihanın benim için aldığı doğum günü pastasını elime verişini mumları söndürüşümü hayal meyal hatırlıyorum. Resimde de anlıyacağınız şekildeydim. Allahım hepsinden razı olsun çok güzel bir gece geçirdik. Resimler çektirdik.


Eşim ben ve çocuklarımla Çok ama çok mutlu oldum. Ve iyiki doğmuşum dedim.



Sevgi ve saygılarımla.